I część dnia
7.30 - 8.00 – Witamy w przedszkolu \ do wyboru
• Stwarzanie warunków do podejmowania zadań zgodnych z zainteresowaniami dzieci
• Organizowanie działań o charakterze porządkowo – gospodarczym
• Zachęcanie do podejmowania gier, zabaw dydaktycznych, tematycznych, badawczych
• Zabawy usprawniające komunikację dziecka
• Praca indywidualna z dzieckiem
8.00 – 8;15 – Zabawy ruchowe i rozwijające – ćwiczenia poranne przy otwartym oknie
Przygotowanie do śniadania – czynności higieniczne i samoobsługowe
8.15 – Śniadanie – uczymy się kultury bycia przy stole
8:40 – 8:50 – wyciszenie/relaksacja
II część dnia
8.50 – 9:30 – Zabawy organizowane i zajęcia dydaktyczne.
• Dziecko odkrywa i kreuje rzeczywistość w aktywnym działaniu
• Dziecko korzysta z różnych źródeł informacji w poszukiwaniu odpowiedzi na pytania
• Dziecko buduje wiarę we własne siły
• Dziecko poznaje swoje możliwości i wykorzystuje je w działaniu
• Dziecko rozwija zainteresowania, zamiłowania i zdolności twórcze
• Dziecko bezpiecznie realizuje zadania edukacyjne
Zabawa ruchowa z prawidłami
III część dnia
10.00 – 11.15 – Zabawy według wyboru dzieci.
• Dziecko dokonuje swobodnego wyboru aktywności
• Dziecko realizuje swoje zainteresowania
• Czynności porządkowe i samoobsługowe
IV część dnia
11.30 – 12.00 – Pobyt i zabawy na świeżym powietrzu
12.15 – 12.40 - Obiad
12.40- 12.50 - Relaksacja/odpoczynek
12:50 – 13:30 - Pobyt na świeżym powietrzu (w miarę możliwości)
13.30 – 14.10 – Zabawy samorzutne dzieci, praca indywidualna z dzieckiem
14.15 – 14.30 – Podwieczorek
V część dnia
14.20 – 16.30 – Zabawy ruchowe, gry, układanki, czytanie literatury dziecięcej, pobyt na świeżym powietrzu: zabawy w ogrodzie, realizowanie swoich zainteresowań, praca indywidualna z dzieckiem.