I część dnia
8.00–8.30 Schodzenie się dzieci. Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dziecięcym - gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, oglądanie książek, albumów, czasopism dziecięcych.
Prace porządkowe w sali. Ćwiczenia poranne. Czynności higieniczne oraz przygotowanie do śniadania.
II część dnia
8.30–9.00 Śniadanie.
9.00–9.50 Zajęcia dydaktyczne, będące realizacją wybranych treści
z programu wychowania przedszkolnego zgodnych z podstawą programową.
III część dnia
9.50–10.30Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dzieci. Praca indywidualna i zespołowa w zależności od potrzeb i możliwości dzieci. Prowadzenie obserwacji. Prace porządkowe w sali.
IV część dnia
10.30–11.30 Przygotowania do wyjścia do ogrodu lub na spacer – czynności samoobsługowe. Pobyt na świeżym powietrzu – zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, zabawy dowolne . Powrót z ogrodu, spaceru. Czynności samoobsługowe w szatni; w łazience czynności higieniczne oraz przygotowanie do obiadu.
11.30–12.00 Obiad.
V część dnia
12.00–12.30 Odpoczynek – słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek, wybranych pozycji z literatury dziecięcej.
12.30-13.50 Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, zabawy ze śpiewem, działalność plastyczna, zabawy ruchowe. Zabawy dowolne w sali, pobyt na świeżym powietrzu
13.50–14.10 Czynności higieniczne oraz przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek.
14.10–15.30 Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dzieci. Praca indywidualna i zespołowa w zależności od potrzeb i możliwości dzieci. Prowadzenie obserwacji. Prace porządkowe w sali. W zależności od pory roku – zabawy na świeżym powietrzu.